Written by اقای فلاحی بر دسامبر 17, 2019 در فروشگاهی همه مطالب
Rate this post

لوازم جانبی بارکد خوان شامل چندین قطعه کاربردی می باشد که هر کدام از این قطعات به صورت کاملا فابریک در بارکد شناسان ارائه می شود ، پس از خرید بارکد خوان و استفاده ی پی در پی از آن ممکن است دستگاه دچار مشکل و یا نیازمند تعویض قطعات شود بنابر این مراجعه به مراکز تخصصی تعمیر بارکد خوان امری حائز اهمیت می باشد چرا که استفاده از قطعات تقلبی در سیستم بارکد خوان ممکن است موجب بروز اختلالاتی در عملکرد دستگاه گردد .

لوازم جانبی بارکد خوان شامل : کابل usb بارکد ریدر ، کابل ارتباط بارکد خوان ps2 ، کابل سریال rs232  ، کابل اتصال بارکد خوان لن و سریالی ، پایه ی بارکد خوان می باشد ، بارکد شناسان مرکز تخصصی فروش بارکد خوان و لوازم بارکد خوان می باشد ، این مجموعه با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه ی دستگاه های بارکد اسکنر کالا و خدمات خود را به سراسر کشور ارائه می دهد . جهت خرید و یا مشاوره قبل از خرید با ما در تماس باشید .

کاربرد قطعات بارکد خوان
پایه ی بارکد خوان دیتالاجیک مدل 2100 محل قرار گرفتن بارکد خوان دیتالاجیک می باشد . این قطعه یکی از لوازم ضروری بارکد خوان می باشد .
پایه ی بارکد خوان دیتالوجیک مدل کوئیک اسکن لایته از جنس پلاستیک فشرده می باشد که به عنوان جایگاه قرار گیری بارکد خوان طراحی گردیده است .
پایه ی بارکد خوان دیتالاجیک مدل کوئیک اسکن آی یکی از قطعات بارکد خوان است که به عنوان نگهدارنده و یا جایگاه بارکد اسکنر طراحی گردیده است .
کابل اتصال بارکد خوان لن و سریالی یک نوع کابل ارتباطیمی است که یک سر آن با پورت لن به بارکد ریدر و یک سر دیگر با پورت سریال به کامپیوتر و سیستم دیگر اتصال بر قرار میکند ، هنگام خرید بارکد خوان به نوع کابل ارتباطی دستگاه بارکد خوان توجه نمایید ، قیمت کابل ارتباطی بارکد خوان سریالی نسبت به تمامی کابل های ارتباطی بالاتر است .
کابل سریالی بارکد خوان rs232 یکی نوع کابل ارتباطی بارکد خوان با کامپیوتر است که به درخواست مشتری بر روی دستگاه بارکد اسکنر اجرا می شود قابل به ذکر است که ارتباط و انتقال اطلاعات از طریق این کابل در تمامی سیستم های بارکد خوان قابل اجرا نمی باشد بنابراین هنگام خرید به این امر توجه نمایید .
کابل ارتباط بارکد خوان ps2 به منظور انتقال اطلاعات اسکن شده توسط بارکد اسکنر به کامپیوتر و یا دیگر سیستم های سرور است . این نوع کابل بارکد خوان از نظر کیفیت و طول عمر نسبت به سایر کابل ها برتری دارد . کابل بارکد خوان ps2 در صورت درخواست مشتری ارائه داده می شود این کابل با عنوان کابل کیبوردی بارکد خوان نیز بیان می شود .
کابل بارکد خوان usb ارتباط بارکد خوان با کامپیوتر یا سیستم سرور دیگر مورد استفاده قرار می گیرد ، این نوع کابل ارتباطی در پک دستگاه بارکد خوان قرار دارد و در صورت درخواست مشتری با کابل های دیگر تعویض میگردد .
ترک نظر