Written by اقای فلاحی بر دسامبر 26, 2019 در پرینتر حرارتی همه مطالب
Rate this post

مزایای پرینتر مچ بند بیمارستانی Zebra HC100

مزایای استفاده از پرینتر مچ بند بیمار Zebra HC100 :

پرینتر مچ بند بیمارستانی Zebra HC100 یکی از محصولات شرکت آمریکایی زبرا است که این روز ها به سازمان های بهداشت و درمان کمک می کند تا بتوانند به راحتی مچ بندهای شناسایی بیمار را چاپ نمایند. اما نتایج حاصل بسیار بیشتر از چاپ راحت و آسان است.

zebra-hc100-usage-benefits

مچ بندهای بارکد دار چاپ شده توسط Zebra HC100، متخصصان مراقبت های بهداشتی را قادر می سازد که به سرعت و به راحتی هویت بیمار را بررسی کنند. این امر به طرز چشمگیری باعث کاهش خطاهایی می شود که ممکن است به سلامت بیمار آسیب برسانند.

برخی از متخصصین امر و رهبران عملیات جهانی در زمینه مراقبت های بهداشتی در این باره می گویند: “مچ بندهای گمشده یا ناخوانا عامل مهمی در به وجود آمدن بسیاری از عوارض جانبی هستند. با استفاده از دست بندهای بارکددار، بیمارستان ها می توانند اطمینان حاصل کنند که پزشکان توانایی شناسایی دقیق بیماران را قبل از جمع آوری نمونه ها، تجویز دارو یا انتقال خون دارند و این امر یک مولفه حیاتی برای افزایش ایمنی بیمار و کاهش احتمال خطا است”.

خرید چاپگر رومیزی دستبند بیمارستانی زبرا Zebra HC100

بهره وری بیشتر، هزینه های پایین تر

از جمله ویژگی های مثبت پرینتر مچ بند بیمارستانی Zebra HC100 ، مساحت و ابعاد کوچک و همچنین کارتریج هایی است که به راحتی بارگذاری می شوند. بر خلاف پرینترهای لیزری چاپ مچ بند، Zebra HC100 به راحتی می تواند مچ بندهای شخصی مطابق با نیاز و سلیقه فرد تولید نماید.

zebra-hc100-usage-benefits

این مدل از پرینترهای حرارتی زبرا، برای چاپ حجم زیادی از مچ بندها طراحی شده اند و با توجه به کمتر بودن مشکلاتی چون گیر کردن کاغذ و همچنین تعمیرات و نگهداری کمتر در مقایسه با رقبای لیزری خود، توانسته اند بهره وری محیط کار را افزایش دهند. از طرفی لازم نیست تونر و ریبون عوض شوند و این امر موجب صرفه جویی در پول و زمان می گردد.

zebra-hc100-usage-benefits

اما برای استفاده از پرینترهای لیزری، کاربران باید ابتدا برچسب ها را روی یک سینی مخصوص بارگذاری کنند، برچسب ها را چاپ کنند، آنها را روی مچ بند ها بچسبانند و در نهایت پوشش های لمینیت را روی آنها قرار دهند. در مقایسه با این پروسه طولانی ، Zebra HC100 به سادگی:

  • وضوح چاپ را بهینه سازی می کند.
  • اندازه چاپ را متناسب با اندازه مچ بند کالیبره می کند.
  • مچ بندی تولید می کند که طی یک مرحله به آسانی ایجاد گردیده و برای استفاده بیمار آماده است.
  • ضایعات آن کمتر بوده و زمان صرف شده توسط کارکنان برای ایجاد مچ بند کمتر است.

zebra-hc100-usage-benefits

طیف گسترده ای از کارتریج های سفید و رنگی در دسترس هستند و این امکان را برای مسئولان مراقبت های بهداشتی فراهم می کنند که رنگ های مختلفی را برای نشان دادن مسائل بیماران خاص انتخاب نمایند. این نوع از پرینترها را می توان برای چاپ اندازه های مختلف مچ بند، از سایز نوزاد گرفته تا بزرگسال خریداری کرد. در مورد سایر تجهیزات نیز می توان از برگه‌های چسبنده یا گیره ها استفاده نمود. علاوه بر این، بارکد و متن آن در مقابل عوامل زیر مقاومند:

  • آب
  • خون
  • صابون
  • مایعات دیگر

خواندن آسان و ایمنی هنگام استفاده

ماندگاری مچ بندها در برابر لک ها و آلودگی ها، طولانیتر از متوسط زمان حضور بیمار در بیمارستان است. این مچ بندها توسط پوشش ضد میکروبی محافظت می شوند و در برابر علل اصلی عفونت های بیمارستانی مقاومند.

zebra-hc100-usage-benefits

پرینتر حرارتی Zebra HC100 با تکیه بر اتصال وایرلس داخلی، کار اجرای یک چاپ جدید را سرعت می بخشد و کاربران را قادر می سازد که پرینتر را به مکان های مختلف مراکز بهداشتی منتقل نمایند. همچنین کمپانی زبرا با HIT  که از شرکت های پیشرو در ارائه نرم افزار است، همکاری می کند تا  به لطف ادغام آسان با اپلیکیشن های ADT، به تسریع استقرار Zebra HC100 کمک نماید.

 

 

منبع : https://avandprinter.com

ترک نظر