فروش و تعمیرات ماشینهای اداری
  • کد اقتصادی

    با ارائه فاکتور رسمی

  • گواهی ارزش افزوده

    ارائه گواهی ارزش افزوده

  • شماره ثبت

    522692

  • کد اقتصادی

    با ارائه فاکتور رسمی

  • گواهی ارزش افزوده

    ارائه گواهی ارزش افزوده

  • شماره ثبت

    522692

4.6/5 - (10 امتیاز)

فروش انواع ویدئو پروژکتور

 

شرکت ایده گسترش  امادگی خود را جهت فروش انواع دستگاه های ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک، ان ای سی، سونی، اپتما، اپسون و ویویتک، بنکیو ،هیتاچی، ایسر، بنکیو، سانیو، شارپ، میتسوبیشی، پروکسیما، پاناسونیک، اپسون و غیره میدارد و امیدواریم بتوانیم بهترین قیمت و خدمات را به شما عزیزان ارائه نماییم.

نکاتی که باید قبل خرید ویدئو پروژکتور به آن توجه کرد :

فاصله پروژکتور تا پرده چقدر می باشد؟

نور محیط چقدر می باشد؟

اندازه پرده پروژکتور چقدر می باشد؟

مدل و یا مارک خاصی را مد نظر دارید؟

مدت زمان استفاده از پروژکتور در هر نوبت چند ساعت می باشد؟

چه نوع پروژکتوری را می خواهید ؟ ( کلاسی یا سالنی یا سینمایی )

طول عمر لامپ چقدر می باشد؟

گارانتی دارد ؟

قطعات مخصوصا لامپ آن پیدا می شود؟  

 

ویدئو پروژکتور چیست؟

ویدئو پروژکتور وسیله ای الکترونیکی است که سیگنال های صوتی/بصری را گرفته و ویدئو را به صفحه نمایش می فرستد. ویدئو پروژکتورها امکان ایجاد تصاویر بزرگ را بدون نیاز به نمایشگر الکترونیکی با همان اندازه فراهم می کنند. آنها اغلب برای مخاطبان بزرگتر مانند تئاتر، سخنرانی و سخنرانی استفاده می شوند.

فروش انواع ویدئو پروژکتور - ایده گسترش

ویدئو پروژکتور از ورودی یک منبع ویدئویی پخش داخلی روی یک صفحه نمایش کوچک استفاده می کند. نور از طریق صفحه پخش می شود، سپس توسط یک یا چند لنز گرفته شده و متمرکز می شود تا روی سطحی در فاصله مشخصی نمایش داده شود. اکثر پروژکتورهای امروزی پروژکتورهای دیجیتال هستند. فناوری های رایج مورد استفاده در پروژکتورها شامل پروژکتورهای نور دیجیتال (DLP)، نمایشگرهای کریستال مایع (LCD) و سیلیکون کریستال مایع (LCoS) می باشد. پروژکتورها می توانند از منابع نوری مختلفی مانند لامپ های جیوه ای پرفشار، دیودهای ساطع نور (LED)، دیودهای لیزری و سیستم های هیبریدی LED/دیود لیزری استفاده کنند.

 

فروش انواع ویدئو پروژکتور - ایده گسترش

مصرف کنندگان بسته به نحوه استفاده از پروژکتور به دنبال طیف وسیعی از ویژگی ها هستند. اینها شامل روشنایی، کنتراست، وضوح، کیفیت رنگ و عمق کانونی است. اگر اتاق کوچک است، ممکن است به یک پروژکتور با پرتاب کوتاه نیاز داشته باشید که به آن پرتاب کوتاه نیز می گویند. اگر قرار است از یک پروژکتور در محیط روشن استفاده شود، روشنایی و کنتراست بسیار مهم هستند. وقتی کیفیت تصویر مهم است، مانند ارائه یا سرگرمی، وضوح بالا و کیفیت رنگ خوب ضروری است. وضوح بالا همچنین می تواند به بینندگان کمک کند که شکاف بین پیکسل ها را درک نکنند که به عنوان جلوه درپوش صفحه نیز شناخته می شود.

فروش انواع ویدئو پروژکتور - ایده گسترش

کاربردهای کمتر پروژکتورها برای هدست های واقعیت افزوده و نمایشگرهای هدآپ (HUD) است. در برخی از HUD ها و هدست های واقعیت افزوده مانند گوگل گلس یا مایکروسافت هولولنز، به دلیل استفاده از پروژکتور و آینه های کوچک، تصویر دورتر از چشم دیده می شود. علاوه بر این، از پروژکتورها می توان برای پخش تصاویر سه بعدی استفاده کرد که به عنوان تصویربرداری استریو نیز شناخته می شود.

 

جهت خرید انلاین کلیک نمایید

 

تکنولوژی ساخت ویدئو پروژکتور:

DLP

LCD

LED

LASER

 

ویدئو پروژکتور ال سی دیویدئو پروژکتور دی ال پی

 

جهت خرید قطعات ویدئو پروژکتور انلاین کلیک نمایید

جهت خرید انلاین به ادرس زیر مراجعه نمایید

www.pishroavaran.ir

تمام حقوق مادی و معنوی متعلق به ایده گسترش پارسا الکترونیک می باشد
error: با عرض معذرت