Written by اقای فلاحی بر آوریل 29, 2022 در کاغذ خرد کن همه مطالب
5/5 - (1 امتیاز)

دستگاه های کاغذ خردکن حجم بالا به دلیل ظرفیت سطل بزرگ و ظرفیت بالای ورق برای استفاده در دفتر با چندین کاربر طراحی شده اند. ظرفیت بالای آن باعث می شود یک کاغذ خردکن حجم بالا برای خرد کردن دپارتمان عالی باشد. همچنین می‌توانید از کاغذ خردکن‌های با ظرفیت بالا استفاده کنید تا به شما در پاکسازی سالانه سوابق مالیاتی قدیمی و سایر اسناد مالی و حساس کمک کند.

 

این حال، وظیفه سنگین یک اصطلاح نسبی است که می تواند معانی مختلفی برای افراد مختلف داشته باشد. در این صفحه، یک خردکن در صورتی که بتواند به عنوان یک کاغذ خردکن متمرکز برای اداره کار کند، سنگین محسوب می شود. برای شما، ممکن است به معنای خردکنی باشد که می توانید آن را با یک یا دو همکار به اشتراک بگذارید یا یکی که ظرفیت ورق بزرگتر از 10 برگ دارد.

 

سایر گزینه های کاغذ خردکن حجم بالا

خردکن‌های تجاری سنگین که انتخاب کرده‌ایم برای استفاده اداری (متوسط/بزرگ) در نظر گرفته شده‌اند. اما شاید شما به دنبال یک خردکن پیوسته کوچکتر برای دفتر کار خود هستید یا شاید یک خردکن صنعتی برای خرد کردن کاغذ با حجم زیاد بخواهید. این خردکن های تجاری دارای مشخصات متفاوت و قیمت های متفاوتی هستند.

خردکن های بیشتری را برای محیط اداری خود پیدا کنید. 5 خردکن شخصی برتر ما را برای مصارف خانگی و خردکن هایی که می توانید برای یک دفتر کوچک استفاده کنید، بررسی کنید . اسناد خرد شده خود را در یک سطل بازیافت تجاری آبی با برچسب بازیافت جمع آوری کنید یا با یک سطل خرد کن قفل شونده به دنبال امنیت بیشتر باشید . همچنین می توان از سطل خردکن برای ذخیره اسناد حساس قبل از خرد کردن کاغذ استفاده کرد.

کاغذ خرد کن های صنعتی برای خرد کردن فله

هنگامی که می خواهید حجم بالایی از اسناد محرمانه را مرتباً خرد کنید، توصیه می کنیم در یک دستگاه کاغذ خردکن صنعتی سرمایه گذاری کنید. خردکن های صنعتی برای خرد کردن مداوم به صورت عمده ساخته می شوند. درباره کاغذ خردکن های صنعتی بیشتر بدانید .

بدون خردکن خرد کنید

شاید دستگاه کاغذ خردکن راه حل مناسبی برای پروژه خرد کردن کاغذ شما نباشد. شما همچنین می توانید یک کاغذ خرد کن یا یک شرکت کاغذ خردکن در منطقه خود استخدام کنید . این شرکت ها می توانند تمام اسناد محرمانه شما را خرد کنند.

 

 

تفاوت بین مدل های سنگین چیست؟

ممکن است متوجه شوید که بسیاری از نام‌های خردکن‌ها در فهرست ۱۰ برتر ما مشابه هستند. به عنوان مثال، چهار Fellowes Powershreds وجود دارد. ممکن است از خود بپرسید که این مدل ها چه تفاوتی با یکدیگر دارند و کدام یک برای نیازهای شما بهترین است.

 

 

اولا، Fellowes یک مارک بسیار محبوب و قابل اعتماد است که در طول جستجوی یک خردکن با آن مواجه خواهید شد. نام همه مدل های آنها بسیار شبیه است و این برای مارک های دیگر نیز صدق می کند. تفاوت اصلی این مدل ها در ظرفیت دستگاه است.

این بدان معناست که دستگاه ها در حداکثر ظرفیت ورق، ظرفیت مخزن و تعداد کاربران توصیه شده متفاوت هستند. بنابراین، اگر دو یا چند خردکن از یک مجموعه پیدا کرده اید، باید به مشخصات ظرفیت نگاه کنید تا تصمیم بگیرید کدام یک با نیازهای شما مطابقت دارد.

 

چرا به یک کاغذ خردکن بزرگ نیاز دارید؟

برخی از مردم این را نمی دانند، اما اکثر خردکن های معمولی فقط برای چند دقیقه قبل از اینکه نیاز به خنک شدن داشته باشند، می توانند خرد شوند. این دوره خنک شدن می تواند 45 تا 60 دقیقه طول بکشد.

این خردکن های ارزان قیمت به دلیل چرخه کاری کوتاه محدود هستند. بنابراین سطل کوچک به سرعت با اسناد خرد شده شما پر می شود، که برای خرد کردن با ظرفیت بالا در دفتر توصیه نمی شود.

 

 

تصور کنید که می خواهید مقادیر زیادی از اسناد حساس را با یک خردکن اصلی که فقط 10 دقیقه کار می کند و تقریباً یک ساعت باید خنک شود، خرد کنید. بنابراین توصیه می شود روی یک خردکن سنگین گرانتر و بزرگتر که برای مصارف اداری سنگین طراحی شده است، سرمایه گذاری کنید.

مقادیر زیادی از اسناد محرمانه و حساس را به طور مداوم به صورت عمده خرد کنید.

 

دستگاه خردکن سنگین در مقابل کاغذ خردکن استاندارد

خردکن سنگین

  • کاربران: 5+ کاربر
  • ظرفیت ورق: 14+ برگ
  • ظرفیت سطل: 15+ گالن
  • زمان اجرا: 30+ دقیقه

 

کاغذ خرد کن استاندارد

  • کاربران: 1-2 کاربر
  • ظرفیت ورق: 5 برگ
  • ظرفیت سطل: 3 گالن
  • مدت زمان: 2 تا 10 دقیقه

 

خردکن سنگین برای چه کسی است؟

خردکن های سنگین مخصوص محیط اداری ساخته شده اند. خردکن های تجاری برای خرد کردن تجاری حجم زیادی از اسناد استفاده می شود. اما همچنین، در خانه، ممکن است نیاز به خرد کردن اسناد بیشتری نسبت به دستگاه خردکن خانگی معمولی خود داشته باشید.

خردکن های سنگینی نیز وجود دارد که می توانید در خانه از آنها استفاده کنید. این خردکن ها به اندازه خردکن های اداری تجاری بزرگ نیستند. اما آنها دارای برخی ویژگی های سنگین هستند، مانند زمان کار طولانی تر، ظرفیت ورق بالاتر و سطل بزرگتر.

 

الزامات یک خردکن تجاری برای خرد کردن سنگین

 

 

موارد دیگری که باید در نظر گرفته شود

 

 

 

ترک نظر