Written by اقای فلاحی بر آوریل 29, 2022 در کاغذ خرد کن همه مطالب

کاغذ خردکن خودکار چیست؟

دستگاه خردکن خودکار یک دستگاه کاغذ خردکن است که اسناد را بطور خودکار به صورت عمده خرد می کند. خرد کردن خودکار بسیار راحت است زیرا باعث صرفه جویی در زمان می شود زیرا کاربر می تواند پس از بارگیری سینی خردکن با اسنادی که نیاز به خرد کردن دارند، «از آنجا دور شود».

دستگاه خردکن اتوماتیک چگونه کار می کند؟

اسناد را در سینی کاغذ خردکن قرار دهید و دکمه شروع را برای خرد کردن فشار دهید. در حالی که می توانید به کار خود ادامه دهید، دستگاه خردکن با سرعتی مداوم شروع به خرد کردن اسناد شما می کند. تعداد اسنادی که می توانید خرد کنید بستگی به نوع خردکن دارد.

برخی از خردکن های خودکار می توانند حدود 100 ورق کاغذ را خرد کنند، در حالی که سایر خردکن های تغذیه خودکار سنگین تر می توانند 500 برگ را در یک حرکت از بین ببرند. همچنین به خردکن بستگی دارد که حداکثر زمان اجرا چقدر باشد.

 

آیا دستگاه کاغذ خردکن اتوماتیک می تواند به صورت دستی نیز خرد شود؟

اکثر کاغذ خردکن های خودکار می توانند اسناد را به صورت خودکار و دستی خرد کنند. بنابراین اگر می خواهید فقط چند سند را خرد کنید، می توانید آنها را از طریق ورودی دستی خرد کنید. برخی از دستگاه های کاغذ خردکن گزینه ای برای خرد کردن اسناد دستی در بین یک جلسه خرد کردن خودکار ارائه می دهند.

سرعت این کاغذ خردکن ها چقدر است؟

مدت زمانی که طول می کشد تا همه اسناد را خرد کنید به خردکن و تعداد اسنادی که می خواهید خرد کنید بستگی دارد. به طور کلی، یک خردکن برش متقاطع کاغذها را سریعتر از یک خردکن ریز خرد می کند.

برای مثال Fellowes AutoMax 550C 550 برگه را به طور خودکار در 6 تا 7 دقیقه خرد می کند که بسیار سریع است. حجم بالا یکی از دلایلی است که ما این کاغذ خردکن را از Fellowes توصیه می کنیم.

مزایا و معایب

مزایا :

  • شما به کار خودتان مشغول باشید دستگاه خودش خرد می کند.
  • صرفه جویی در زمان و سرعت بخشیدن به فرآیند خرد کردن.
  • حجم زیادی از کاغذ را خرد کنید.
  • اسناد را در پایان روز خرد کنید تا مزاحمتی ایجاد نشود.

معایب:

  • ممکن است گیر کردن کاغذ مانع از خرد شدن دستگاه خردکن شود.
  • ماشین های نسبتا بزرگ و گران قیمت.
  • همه خردکن های خودکار برای امنیت بیشتر قابل قفل نیستند.

 

 

کاغذ خردکن خودکار برای چه کسانی مناسب است؟

کاغذ خردکن های خودکار معمولاً در دفتری که نیاز به خرد کردن حجم زیادی از اسناد بدون از دست دادن زمان زیاد است، استفاده می شود. یک دستگاه خردکن اداری سنگین دارای ورودی دستی است، بنابراین کاربر برای خرد کردن تمام اسناد وقت خود را در دستگاه خردکن می گذراند. با یک خردکن خودکار، می توانید دستگاه را بارگیری کرده و از آنجا دور شوید.

 

 

بخش مالی نمونه ای از مکانی در دفتر است که در آن یک خردکن خودکار می تواند مفید باشد. تیم مالی تمام اسنادی را که باید در طول روز از بین بروند جمع آوری می کند.

 سینی را پر می کند و در پایان روز یکی از کارمندان دستگاه خردکن را راه اندازی می کند. همه می توانند به خانه بروند در حالی که دستگاه خردکن اسناد محرمانه را بدون مزاحمت برای کسی خرد می کند.

 

 

اندازه خردکن های اتوماتیک

دو نوع دستگاه خردکن اتوماتیک در بازار موجود است. می‌توانید خردکن‌های تغذیه خودکار با اندازه نسبتاً کوچک را که برای استفاده در دفتر خانه یا دفاتر کوچک طراحی شده‌اند، انتخاب کنید. و کاغذ خردکن های تجاری با اندازه بزرگ برای خرد کردن کاغذ با حجم بالا و فشرده وجود دارد.

 

تفاوت تجربه در ظرفیت خردکن نهفته است. خردکن‌های خودکار با ظرفیت بالا می‌توانند برگه های کاغذ بیشتری را در هر شیفت خرد کنند، می‌توانند توسط چندین کاربر استفاده شوند، و اغلب یک سطل زباله بزرگ‌تر برای خرد کردن کاغذ دارند.

توجه داشته باشید که دستگاه های خردکن اتوماتیک با ظرفیت بالا هزینه بیشتری خواهند داشت، اما یک خردکن حرفه ای می تواند کار چندین خردکن تغذیه خودکار کوچکتر را نیز بدون مشکل انجام دهد.

مقایسه در تصویر بالا نشان می دهد که یک خردکن تغذیه خودکار بزرگتر با ظرفیت ورق بالا نسبتاً ارزانتر از یک خردکن خودکار کوچکتر با ظرفیت ورق پایین است. شما باید شش خردکن Fellowes Automax 100M بخرید تا بتوانید همان ظرفیت ورق Kensington A6000 را داشته باشید. 

ترک نظر