فروش و تعمیرات ماشینهای اداری
  • کد اقتصادی

    با ارائه فاکتور رسمی

  • گواهی ارزش افزوده

    ارائه گواهی ارزش افزوده

  • شماره ثبت

    522692

  • کد اقتصادی

    با ارائه فاکتور رسمی

  • گواهی ارزش افزوده

    ارائه گواهی ارزش افزوده

  • شماره ثبت

    522692

4.5/5 - (6 امتیاز)

فروش انواع ریموت ویدئو پروژکتور

فروش انواع ریموت کنترل های ویدئو پروژکتور در مدل های مختلف و برند های متفاوت اورجینال و طرح موجود می باشد .

 

ریموت کنترل ویدئو پروژکتور - شرکت ایده گسترش

 

جهت خرید انلاین ریموت ویدئو پروژکتور کلیک نمایید.

وظیفه ریموت ویدئو پروژکتور ها :

ریموت ویدئو پروژکتور دستگاهی است که برای کنترل اعم از روشن / خاموش و کم/زیاد صدا  و تنظیمات تصویر و غیره  دستگاه از راه دور می باشد و از طریق مادون قرمز کار می کند.

ریموت ویدئو پروژکتور مادون قرمز سیگنال و پالس های حاصل از قطعه دیود مادون قرمز را به رسیور می فرستند و به نوعی ارتباط میان ریموت و گیرنده را از این طریق برقرار می کنند. 

ریموت ویدئو پروژکتور مادون قرمز برای ارسال و دریافت سیگنال به مسیری تقریباً مستقیم و راست احتیاج دارند و به همین دلیل برد آنها در حدود چند متر است. 

 

ریموت کنترل ویدئو پروژکتور - شرکت ایده گسترش

 

 اجزای داخلی ریموت ویدئو پروژکتور

۱.برد الکتریکی

همانطور که می دانید کنترل تلویزیون هم مانند بقیه ی ریموت های الکترونیکی از قطعاتی تشکیل شده که مهمترین آنها برد مدار است. برد الکتریکی مداری سبز رنگ است که لازمه ی تمامی وسایل الکتریکی است. بورد مداراتی حاوی تنظیمات و برنامه های مورد نظر است که قطعاتی ریز نظیر خازن، ترانزیستور، آی سی، مقاومت و … بر روی آن بسته می شود و با انجام فرایندهای لازم مدارات مورد نظر وصل یا قطع می شوند.

۲.صفحه کلید

یکی دیگر از قطعاتی که در هر ریموت کنترل وجود دارد و به نحوی بار فیزیکی آن را به دوش می کشد صفحه کلید است .در کنترل تلویزیون یک صفحه کلید از جنس پلاستیک بر روی قابی پلاستیکی سوار است که رابط میان کاربر و مدار است. به این صورت که هر دکمه ای که برروی صفحه کلید وجود دارد از زیر به مدارات روی بورد متصل هستند که با فشردن هر یک از آن کلیدها مداری را وصل یا قطع می کنیم تا خواسته ی خود را بر آورده سازیم.

۳.باتری

کمتر کسی است که با وظیفه ی باتری در یک وسیله ی الکتریکی آشنایی نداشته باشد. همانطور که میدانید اگر باتری نباشد هیچ وسیله‌ی الکتریکی ای قادر به کار کردن نخواهد بود. کنترل تلویزیون هم معمولا ۲ باتری در خود جای می دهد که البته تعداد و اندازه ی باتری های مورد استفاده بستگی به نوع و کارایی ریموت کنترل مورد نظر دارد.

۴.سنسور یا حسگر

کنترل از راه دور هر وسیله ای نیاز به یک یا چند حسگر قوی دارد تا بتواند از فواصل دور سیگنال ها را دریافت و به گیرنده ارسال کند.

ریموت کنترل‌ها بدون داشتن سنسور قادر به فعالیت از فواصل دور نخواهند بود. به عبارتی وجود حسگر است که امکان برقراری ارتباط بین ما و آن وسیله را از راه دور برقرار می کند.

علت آنکه گاهی اوقات با فشردن کلید نمی توانیم سیگنال ها را باهم مرتبط سازیم ممکن است قوی یا ضعیف بودن حسگرهای بکار برده داخل ریموت باشد.

۵.لامپ LED یا صفحه نمایش کوچک

از دیگر تجهیزاتی که از آنها در ساخت ریموت کنترل ها استفاده می شود یک لامپ ریز LED یا صفحه نمایشی کوچک است.

وجود صفحه نمایش معمولاً در ریموت های دزدگیر ماشین مورد کاربرد است زیرا برنامه نویسان با طراحی یک نمای کلی از شکل ماشین برروی صفحه نمایش ریموت به مالک آن خودرو در صورت بروز خطر می فهماند که کدام از قسمت از ماشین در حال حاضر در خطر است.

اما در ریموت کنترل هایی مثل کنترل تلویزیون اغلب از یک چراغ LED کوچک استفاده می شود که اصطلاحاً به آن “چشم دستگاه” می گوییم.

وظیفه ی  لامپ این است که با فشردن دکمه ی کنترل، IC روی بورد با تشخیص مکان آن کلید، سیگنال را به ترانزیستور فرستاده و ترانزیستور هم سیگنال دریافتی را به لامپ LED می فرستد.

نکته ی جالب توجه اینجاست که این لامپ LED کوچک با یک قطعه دیود انتشار دهنده مادون قرمز در ارتباط است.

در این لامپ ها یک لنز مخصوص مادون قرمز بکار رفته که به همین علت می تواند سیگنال ها را دریافت و ارسال کند.

 

– سونی SONY  – سانیو SANYO – ان ای سی NEC – توشیبا TOSHIBA – اینفوکوس INFOCUS – اپسون EPSON – اچ پی HP – دل DELL – هیتاچی HITACHI – ایسر ACER – پاناسونیک PANASONIC –شارپ SHARP – بنکیو   BENQ  – ۳M و ……

 

ریموت کنترل ویدئو پروژکتور - شرکت ایده گسترش

 

جهت خرید انلاین به ادرس زیر مراجعه نمایید

www.pishroavaran.com

 

تمام حقوق مادی و معنوی متعلق به ایده گسترش پارسا الکترونیک می باشد
error: با عرض معذرت