چرا از یک خردکن کوچک استفاده کنیم؟

دلایل متعددی وجود دارد که چرا مردم یک کاغذ خردکن کوچک را به جای یک مدل بزرگتر خریداری می کنند. مهم ترین دلیل این است که به دلیل  جسته کوچکی که دارد باعث صرفه جویی در فضا می شود. اما چه دلایل دیگری برای خرید و نخریدن این نوع کاغذ خردکن وجود دارد؟ بیایید مزایا و معایب کاغذ خردکن های کوچک را با هم مقایسه کنیم:

شما یک کاغذ خردکن بزرگ و حجیم نمی خواهید، بلکه یک کاغذ خردکن کوچک و جمع و جور می خواهید که فضای بسیار کمی را اشغال کند.

مزایا:

  • جسته کوچک که فضای بسیار کمی را اشغال می کند.
  • زیر میز یا روی میز یا پیشخوان آشپزخانه قرار می گیرد.
  • پنهان کردند و در صورت نیاز آن را بیرون بیاورید.
  • ارزانتر از یک کاغذ خردکن با اندازه معمولی.
  • سبک وزن و حمل آسان.
  • برای خرد کردن سبک و گاه به گاه در خانه عالی است.
  • ایده آل برای نگهداری تا زمانی که نیاز به خرد کردن اسناد داشته باشید.
  • به اندازه کافی کوچک است تا در یک سویت یا آپارتمان کوچک جا شود.
  • حمل و نقل و جابجایی آسان در سفر.

معایب:

  • فقط می تواند برای خرد کردن کاغذ های سبک استفاده شود.
  • زمان اجرا کوتاه و کم قدرت.
  • سطل زباله های کوچکی که به سرعت پر می شوند.
  • برخی از خردکن های کوچک دارای یک دهانه ورودی کوچک هستند، بنابراین باید اسناد خود را قبل از خرد کردن تا کنید.
  • اکثر آنها به اندازه کافی قدرتمند نیستند که بتوانند چندین سند را به طور همزمان خرد کنند.
  • اکثر آنها نمی توانند سی دی، دی وی دی یا کارت اعتباری را خرد کنند.
  • اکثر خردکن های کوچک بسیار سنگین هستند و می توانند سقوط کنند.

 

خردکن کوچک برای چه کسانی مناسب است؟

یک کاغذ خردکن کوچک معمولاً در خانه برای خرد کردن گاه به گاه اسناد محرمانه با اطلاعات شخصی مانند صورت‌حساب بانکی، رسید، یا اسنادی با شماره تأمین اجتماعی، آدرس یا شماره کارت اعتباری استفاده می‌شود.

اینها اسنادی هستند که می خواهید قبل از بازیافت آنها را خرد و از بین ببرید. کاغذ خردکن های رومیزی یا رومیزی کوچک نیز می توانند برای خرد کردن نامه های ناخواسته (باز نشده) یا حتی کارت های اعتباری استفاده شوند، اما همه اینها به ویژگی ها و قابلیت های دستگاه خردکن بستگی دارد.

خردکن های کوچک را با محصولات روزمره مقایسه کنید:

کاغذ خردکن-مقایسه-محصولات

برخی از صاحبان دستگاه های کاغذ خردکن کوچک، دستگاه خود را در یک گنجه نگهداری می کنند. نه به این دلیل که کاغذ خردکن خرید اشتباهی بوده است، بلکه به این دلیل که این دستگاه فقط گاهی اوقات توسط کاربر استفاده می شود.

از آنجایی که کاغذ خردکن های کوچک ماشین های قابل حمل و سبکی هستند، می توان آن ها را در هر زمان برای از بین بردن برخی اسناد گاه به گاه گرفت.

زمانی که به ترتیب در خانه یا آپارتمان کوچک زندگی می کنید یا فضای زیادی در دسترس ندارید، صرفه جویی در فضای طبقه فوق العاده راحت است. همچنین می‌توانید کاغذ خردکن کوچک را زیر میز قرار دهید، به همین دلیل نام آن را «کاغذ خردکن کنار میز» گذاشته‌اند، یا آن را روی میز یا کمد آشپزخانه قرار دهید.

میز اداری کاغذ خردکن کوچک

کاغذ خردکن را هر کجا که می روید ببرید

برخی از افراد با خانه خود (کمپر ) به دور دنیا سفر می کنند و در حین سفر احساس می کنند که نیاز به کاغذ خرد کردن اسناد دارند. یک کاغذ خردکن کوچک در این شرایط مطلوب است زیرا به فضای کمی در موتورخانه شما نیاز دارد.

ماشین‌های کاغذ خردکن کوچک نیز به صورت حرفه‌ای برای خرد کردن اسناد تجاری با اطلاعات محرمانه در هر جایی که برای کار نیاز دارند استفاده می‌شوند. کاغذ خردکن به اندازه کافی کوچک است که بتوان با آن رفت و آمد کرد و حمل و نصب آن آسان است.

چه زمانی یک دستگاه خرد کن کوچک توصیه نمی شود؟

هدف از یک کاغذ خردکن با اندازه کوچک، خرد کردن کاغذهای حساس شما است. Light-duty به این معناست که هر چند وقت یکبار فقط چند سند را خرد کنید.

ما این نوع کاغذ خردکن ها را برای خرد کردن بزرگ یا با حجم بالا توصیه نمی کنیم. خرد کردن مقادیر زیادی کاغذ با دستگاه خردکن با زمان کار کوتاه، ظرفیت ورق کم و سطل زباله کوچک، دردسر واقعی خواهد بود.

من یک کاغذ خردکن کوچک خریدم اما برای پروژه های خردکن بزرگتر باید یک خردکن بزرگتر می خریدم.

هنگامی که به دستگاه کاغذ خردکنی نیاز دارید که بتواند چندین ورق را در هر شیفت خرد کند، ما یک کاغذ خردکن با اندازه معمولی را پیشنهاد می کنیم. برخی از صاحبان کاغذ خردکن های کوچکتر به دلیل ظرفیت کم این دستگاه ها دیرتر از خرید خود پشیمان می شوند.

 

مقایسه اندازه کاغذ خردکن

بنابراین یک “کاغذ خردکن کوچک” چقدر کوچک است؟ همه چیز بستگی به این دارد که شما چه چیزی را “کوچک” می دانید. اما به طور کلی یک خردکن رومیزی واحدی است که فضای زیادی را اشغال نمی کند و دارای مشخصات زیر است:

مقایسه اندازه خردکن:

مقایسه اندازه کاغذ خردکن

خردکن های دستی بدون سبد زباله

کاغذ خردکن دستی بدون سطل زباله
کوچکترین کاغذ خردکن

کوچکترین کاغذ خردکن یک خردکن دستی است که حاوی سطل زباله نباشد. دستگاه خردکن فقط شامل قسمت خرد کردن با موتور است و شامل سطل زباله برای نگهداری ذرات کاغذ خرد شده نیست.

کاغذ خردکن های بدون سطل زباله وجود دارد که می توانید آنها را روی سطل زباله جهانی یا سطل بازیافت نصب کنید. اما حتی دستگاه‌های خردکن دستی کوچک‌تری نیز وجود دارد که می‌توانید در حین خرد کردن یک سند، آن‌ها را در دست بگیرید.

برای خرد کردن ایمن و مطمئن، استفاده از این نوع خردکن ها را توصیه نمی کنیم.

ترک نظر