Rate this post

چه نوع کاغذ خردکنی نیاز دارید؟

به عنوان یک شرکت کاغذ خرد کن، شما می خواهید به مشتریان خود خدمات خرد کردن سریع، حرفه ای و ایمن ارائه دهید. مشتریان شما برای از بین بردن اسناد محرمانه خود، مانند کاغذ یا هارد دیسک، به تجهیزات و تخصص شما متکی هستند.

این بدان معناست که شما باید روی ماشین آلات خرد کن با کیفیت و بادوام سرمایه گذاری کنید که سریع و به طور مداوم بدون گیر کردن یا مشکلات دیگر خرد می شوند.

مدیا خردکن-برای-شردینگ-خدمات-شرکت

مقرون به صرفه ترین و کارآمدترین راه حل برای کسب و کار خرد کردن شما چیست؟

ما استفاده از کاغذ خردکن اداری سطح ابتدایی را که برای مصارف تجاری سبک یا متوسط ​​طراحی شده است، توصیه نمی کنیم. این دستگاه های کاغذ خرد کن برای خرد کردن نوع فله ای که شما در نظر دارید در نظر گرفته نشده اند.

اما ما همچنین سرمایه‌گذاری در یک دستگاه کاغذ خردکن پیشرفته با پرس بندی را توصیه نمی‌کنیم، که برای تأسیسات بازیافت بزرگ در نظر گرفته شده است.

به عنوان یک کسب و کار کاغذ خرد کردن، شما واقعاً به چیزی در این بین نیاز دارید. دستگاهی که قادر است حجم بالایی از مواد را به سرعت و ایمن خرد کند، دستگاه خردکن سنگینی که می توانید به آن وابسته باشید و می تواند خدمات شما را حفظ کند.

همچنین، باید یک کاغذ خردکن باشد که بتواند اساساً هر چیزی را که به سمت آن پرتاب می کنید، مانند اسناد با گیره های کاغذ و جعبه های آرشیو پر از کلاسورهای حلقه سخت، خرد کند.


فقط کاغذ خرد کردن؟ یا هارد دیسک و اسناد دیگر؟

آیا قصد خرید دستگاه کاغذ خردکن فقط برای از بین بردن اسناد محرمانه را دارید؟ مانند اسناد تجاری، سوابق مالیاتی، سوابق مالی، سوابق پزشکی، پرونده های مدرسه و سایر اسناد اداری. یا می خواهید دیگر اسناد مانند زونکن  و هارد دیسک را نیز به عنوان یک سرویس اضافی ارائه دهید؟

شرکت خدمات خردکن کاغذ

از سال 1988 ما خدمات خرد کردن خارج از سایت را به مشتریان خود ارائه می دهیم و روند این است که بسیاری از مشتریان ما را برای خرد کردن دستگاه های رسانه دیجیتال نیز استخدام می کنند. به دستگاه‌هایی مانند هارد دیسک داخلی یا خارجی، درایوهای SSD، درایوهای فلش، دیسک‌های سرور، CD/DVD، درایوهای نوار و حتی فلاپی دیسک‌های قدیمی فکر کنید. اما به گوشی های هوشمند، تبلت ها و حتی لپ تاپ های شرکت نیز فکر کنید.

شما واقعاً می توانید خدمات خرد کردن خود را گسترش دهید، زمانی که بتوانید علاوه بر تخریب کاغذ معمولی، تخریب داده های دیجیتال را نیز ارائه دهید. اما لازم است بدانید که دستگاه خردکن هارد و سایر رسانه ها، نوع متفاوتی از دستگاه های کاغذ خردکن صنعتی است.

SEM-Model-7050P-Havy-Duty-industrial-shredder

دستگاه های خرد کن برای از بین بردن کاغذ

آرشیوهای تجاری، سوابق مالی یا مدارک مسکونی را خرد کنید.


 

Formax-FD-87HDS-Hard-Drive-Shredder

دستگاه های خردکن برای از بین بردن هارد دیسک

هارد دیسک های داخلی یا خارجی، SSD ها و سایر رسانه ها را خرد کنید.


 

راه اندازی یک شرکت خردکن موبایل

كاميون سرويس كاغذ خردكن

خرد کردن موبایل سرویسی است که در آن مطالب محرمانه را از مشتریان خود در محل جمع آوری و خرد می کنید. شما ما را از یک خردکن درست می کنید که در پشت یک ون کوچک یا در پشت یک کامیون جعبه ای نصب می شود.

با این راه حل خرد کردن موبایل، می توانید به مشاغل محلی یا ساکنان منطقه خود خدمت کنید.

سرویس خرد کردن موبایل که در آن مستقیماً در محل جمع‌آوری و خرد می‌کنید.

مزیت اصلی خرد کردن موبایلی این است که مشتری شما واقعاً می تواند ببیند که موادش خرد شده است. این به مشتریان شما آرامش می دهد که داده های آنها واقعاً از بین رفته است. یک راه حل عالی برای خرد کردن مواد در مقابل ساختمان های اداری، مدارس، یا ساختمان های دولتی.

یکی از معایب خرد کردن موبایلی این است که دستگاه نصب شده در خودرو حداکثر ظرفیتی دارد که می تواند خرد شود. این می‌تواند به این معنی باشد که درخواست‌های خاص، مانند پاک‌سازی بایگانی، مواد زیادی برای خرد کردن در محل هستند.

راه اندازی یک شرکت خردکن پیک آپ

اسناد محرمانه-paper-shredding-service-brantjes-data-vernietiging

 

همچنین می توانید انتخاب کنید که خارج از سایت خرد کنید. این بدان معنی است که شما یک خردکن را به طور دائم در داخل یک ساختمان امن نصب می کنید که در آن مواد را از مشتریان خود خرد می کنید.

حجم بیشتری از اسناد یا رسانه ها را در یک محیط امن خرد کنید.

شما همچنین می توانید مواد را از مشتریان در منطقه خود جمع آوری کنید و آنها را به محل خرد کردن خود منتقل کنید، جایی که مواد از بین می روند.

مزیت دستگاه خردکن برای محل کارخانه ثابت این است که این دستگاه خردکن می تواند بزرگتر از دستگاه خردکن سیار باشد. شما می توانید ظرفیت های بالاتری از کاغذ را برای مشتریان خود و همچنین با سرعتی سریع تر از بین ببرید.

نقطه ضعف خرد کردن خارج از سایت این است که این کار به سرمایه گذاری بیشتری نیاز دارد. زیرا برای جمع آوری موادی که نیاز به خرد کردن دارند باید روی یک ساختمان، یک دستگاه خردکن و یک وسیله نقلیه سرمایه گذاری کنید.

ترک نظر