Written by اقای فلاحی بر جولای 11, 2022 در پولشمار همه مطالب
Rate this post

اموزش کار با پنل پولشمار MSB-30

 

START :

این دکمه برای استارت و یا شروع مجدد دستگاه می باشد و زمانی کاربرد دارد که در حین کار دستگاه پول گیر کرده باشد و بعد از خارج کردن پول نیازی به خاموش و روشن دستگاه نیست و با زدن این دکمه دستگاه ریست و آماده به کار می شود.

 

CLEAR :

زمانی که می خواهیم اعداد که در صفحه نمایشگر هست را پاک کنیم از این دکمه استفاده می نماییم.

UV :

کاربرد این آیتم برای تشخیص پولهای تقلبی است که با زدن این دکمه چراغ کنار دکمه روشن می شود.

اعداد 0 تا 9 :

این اعداد را وقتی میزنیم نمایشگر کوچک نشان میدهد که برای مشخص کردن تعداد پول شمارش است یعنی وقتی ما 90 را میزنیم وقتی شمارش پول به 90 رسید متوقف می شود و تا زمانی که پول را از پایین پولشمار خارج نکنیم شمارش انجام نمی شود و به محض خارج کردن پول دوباره پولشمار شروع به شمارش می کند. در واقعه برای تعیین دلخواه تعداد پول می باشد.

 

 

 

PRESET :

کاربرداین ایتم هم مانند اعداد می باشد که می توان تعداد دلخواه را شمارش کرد ولی با این فرق که با هر بار زدن این دکمه ، تعداد مشخص شده نمایش داده می شود مانند 100 ، 50 و 25 می باشد.

AUTO :

کاربرد این دکمه برای شمارش اتوماتیک یا دستی می باشد. زمانی که این دکمه روشن باشد شما پول را در دستگاه قرار دهید دستگاه به صورت اتوماتیک شروع به شمارش می نمایید و زمانی که خاموش باشد شما پول را در دستگاه قرار میدهید برای شمارش حتما باید دکمه START  را بزنید.

 

SPEED :

برای سرعت شمارش پول می باشد که دارای 3 سه حالت شمارش می باشد 

SP1 و SP2 و SP3

ADD :

این ایتم برای شمارش ادامه پول می باشد یعنی زمانی ما تعدادی پول داریم می خواهیم همه با هم جمع شوند و تعداد آن مشخص شود از این آیتم استفاده می کنیم.

LEVEL :

برای استفاده صحیح از این ، بهتر است هر سه چراغ این آیتم خاموش باشد

 

ترک نظر