کاغذ خرد کن صنعتی (یا تجزیه کننده) یک دستگاه خردکن تجاری بزرگ و ناهموار برای سطح بالا است.

دستگاه خردکن صنعتی قادر است مقادیر زیادی از اسناد را خرد کند که به آن خردکن فله ای می گویند. شما می توانید هزاران سند را به طور مداوم با این خردکن ها خرد کنید.

بنابراین دیگر نیازی به خنک کردن یا زمان اجرا محدود نیست. خردکن های صنعتی در انواع برش نواری، برش متقاطع و برش میکرو عرضه می شوند. برای اسناد محرمانه، حداقل یک دستگاه خرد کن با تیغه های برش متقاطع را توصیه می کنیم.

 

زمان اجرا مداوم چیست؟

یک دستگاه کاغذ خردکن استاندارد برای مصارف خانگی یا اداری کوچک حداکثر زمان کار را دارد. زمان اجرا نشان می دهد که خردکن پس از خرد کردن شدید بیش از حد گرم می شود.

برخی از خردکن های اولیه ممکن است در عرض چند دقیقه بیش از حد گرم شوند. سایر کاغذ خردکن های گران تر می توانند 30 دقیقه قبل از خنک شدن دستگاه ، خرد کنند. زمان خنک شدن به طور متوسط ​​یک ساعت طول می کشد.

شما نمی خواهید خردکنی را که همیشه نیاز به خنک شدن دارد کار کنید.

هنگامی که می خواهید مقادیر زیادی از اسناد محرمانه را به صورت انبوه خرد کنید، نمی خواهید از دستگاه خردکنی استفاده کنید که همیشه نیاز به خنک شدن دارد. بنابراین توصیه می شود از دستگاه کاغذ خردکن صنعتی با زمان کار مداوم استفاده کنید.
زمان کار مداوم به این معنی است که خردکن بدون نیاز به خنک شدن به خرد شدن ادامه می دهد. این کاغذ خردکن های حرفه ای مجهز به یک موتور قدرتمند و تیغه های برش با کیفیت بالا هستند که برای خرد کردن شدید ساخته شده اند. یک سیستم روغن‌کاری خودکار به چرخ دنده‌ها و لبه‌های برش روغن کاری کافی می‌دهد تا دستگاه خردکن کار کند.

 

برای سازمان های بزرگ توصیه می شود

به عنوان مثال، خردکن های صنعتی برای دفاتر بزرگ، ادارات بزرگ، انبارها، دولت ها و سایر صنایع حرفه ای که نیاز به خرد کردن عمده یا نقاط خرد کردن مرکزی وجود دارد، توصیه می شود. با استفاده از این خردکن های بزرگ و پیشرفته، می توانید مقدار زیادی کاغذ صاف یا مچاله شده را خرد کنید، اما می توانید فایل های بزرگ، کاغذهای باطله، کلاسورها، نوت بوک ها، مقوا، منگنه ها، گیره ها، سی دی ها، دی وی دی ها، کارت های اعتباری و کارت های شناسایی را نیز خرد کنید.

این ماشین‌ها به اندازه‌ای قدرتمند هستند که می‌توانند کل روز را برای یک سازمان خرد کنند. بنابراین دستگاه های خردکن صنعتی راه حلی برای خرد کردن سالانه یا پایان سال اسناد و فایل های محرمانه قدیمی از آرشیوهای بزرگ هستند.

هنگامی که سازمان شما نمی تواند یا نمی تواند از خدمات خرد کردن کاغذ در منطقه شما استفاده کند، ممکن است یک دستگاه خردکن صنعتی ارزش در نظر گرفتن را داشته باشد.

 

 

تفاوت بین یک خردکن سنگین و یک خردکن صنعتی

دستگاه خردکن صنعتی یک دستگاه خردکن سنگین است، اما همه دستگاه های خردکن صنعتی خردکن صنعتی نیستند. به طور کلی، یک “خردکن سنگین” برای استفاده حرفه ای در یک محیط اداری برای خرد کردن اسناد محرمانه برای چندین کارمند طبقه بندی می شود.

به همین دلیل به این خردکن ها «خردکن های دپارتمانی» نیز می گویند. یک کاغذ خردکن سنگین برای استفاده برای حدود 10-15 نفر ایده آل است، اما برای استفاده از این خردکن ها در تمام طول روز برای خرد کردن شدید طراحی نشده است.

هنگامی که می خواهید حجم بالایی از اسناد را مرتباً خرد کنید، توصیه می کنیم روی یک دستگاه کاغذ خردکن صنعتی سرمایه گذاری کنید. یک خردکن صنعتی برای خرد کردن مداوم به صورت عمده ساخته می شود.

ترک نظر